نصب درب اتوماتیک سکشنال

یکی از انواع درب اتوماتیک که چند سالی است مورد توجه زیادی قرار گرفته است درب سکشنال است. درب های سکشنال عملکرد ساده ای داشته و موجب استفاده بهینه از فضا می شوند. نصب درب اتوماتیک سکشنال نیاز به افراد حرفه ای دارد، زیرا نصب غیر حرفه ای مشکلاتی را برای درب و کاربران به وجود می آورد. از این رو توصیه این است که برای تهیه و نصب درب های سکشنال به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنید.

این درب ها به دلیل عملکرد پیشرفته ای که دارند نیاز به تجهیزات پیشرفته تری نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارند. درب های سکشنال بسته به محل نصب می تواند به صورت عمودی باز و بسته شود و یا اینکه از کنار جمع شود. همچنین برخی درب های سکشنال در بالای درب دارای لولا است و درب از این قسمت باز و بسته می شود. به دلیل ساختار چند تکه این نوع درب ها محدودیتی برای باز و بسته شدن این درب ها وجود ندارد، از این رو می توان انواع درب سکشنال را بر حسب موقعیت و شرایط محل نصب طراحی نمود.

درب اتوماتیک سکشنال چگونه کار می کند

درب سکشنال از پانل های متعددی ساخته شده است. این پانل ها به صورت افقی بر روی یکدیگر قرار می گیرند. پانل ها به وسیله فنرهای قوی به یکدیگر مستحکم می شوند. در برخی موارد نوارهای افقی پهن و در برخی دیگر پانل ها به صورت چهار گوش و در ابعاد مختلف طراحی می شود. نکته مهم در درب های سکشنال تنوع طرح و رنگ آنهاست. شما می توانید طرح روی پانل ها را مطابق با رنگ نمای ساختمان، دیوار و سایر قسمت های همجوار انتخاب کنید.

 درب های سکشنال حتی امکان انتخاب طرح روی درب را در هماهنگی با محیط اطراف به شما می دهند. درب های سکشنال در مدل های مختلفی طراحی می شود. درب سکشنال زیر سقفی یکی از انواع پرکاربرد این نوع درب ها محسوب می شود. در طراحی درب سکشنال زیر سقفی، درب برای باز و بسته شدن در زیر سقف حرکت می کند. در این روش در زیر سقف ریل و ملزومات مورد نیاز را نصب می کنند. درب برای باز شدن به کمک چرخ دنده، ریل و نیروی موتور به بالا و زیر سقف حرکت می کند. باز و بسته شدن درب های سکشنال نرم و راحت و به سرعت صورت می گیرد.

 در این روش نیازی به فضای بدون استفاده در جلوی درب برای باز و بسته شدن آن نمی باشد. همچنین در انبارها می توان حداکثر استفاده از فضا جهت انبارش کالا را در نظر داشت. در سوله ها و انبارهای سقف بلند، درب سکشنال به صورت عمودی بالا و پایین می شود. برخی درب های سکشنال از بالای درب حول محور چرخش نموده و باز و بسته می شوند. برای طراحی و نصب درب های سکشنال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درب های اتوماتیک چند تکه یا سکشنال
درب های اتوماتیک چند تکه یا سکشنال

نصب درب اتوماتیک سکشنال

شرکت ما نماینده درب های سکشنال در ایران، خدمات نصب انواع درب های اتوماتیک از جمله درب های سکشنال یا چند تکه را عرضه می نماید. اگر فضای کافی در ورودی پارکینگ و یا درب ورود و خروج مجتمع برای باز و بسته شدن لنگه های درب ندارید و یا اینکه در کنار درب فضای کافی برای نصب درب اتوماتیک ریلی وجود ندارد، درب سکشنال به شما توصیه می شود. درب های اتوماتیک چند تکه با طراحی نوین و عملکرد مطلوب خود جزو برترین مدل های درب اتوماتیک محسوب می شوند. جهت سفارش نصب درب های اتوماتیک چند تکه تنها کافی است که با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان فنی ما در مدت زمان کوتاه در محل حاضر و نسبت به بررسی محل و نصب بهترین درب اتوماتیک اقدامات لازم را بعمل می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *